Stefa , who is my colleague and work in our Europe office , will go back Germany today. He came to Taiwan first time. Hope he likes here.
       在我們歐洲辦公室工作的同事,Stefa,今天將回去德國。這是他第一次來到台灣,希望他能喜歡這裡!
        
        Stefa is a nice guy. He has a kindly manner.When we saw him firest time, we are very shock .Cause of his height . He is very tall and more than 200 cm. He give 
        Stefa是一位不錯的伙伴。他態度和藹可親。當我們第一次看到他時,大家都挺驚訝!因為他的身高,他身高很高且超過200公分。他讓我們對他有深刻的印象。我
us the deep image. Some of my colleagues want to take the pictures with him. They include me. I recommend him my idol , Yeeling Huang . ( Please see my album.)
我的一些同事們想跟他一起拍照,這其中包含我!!而我當然就介紹我的偶像─黃乙玲。(可以到我的相簿觀看!!)


arrow
arrow
    全站熱搜

    sagamiumiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()